Δευτέρα, Αυγούστου 21, 2006

Ούτε Ανέκδοτο Να Ήταν...

Δεν είναι δυνατόν. Τελικά τα ανέκδοτα είναι βγαλμένα απ’ τη ζωή. Πηγαίνοντας για καφέ λοιπόν το πρωί με ένα φίλο συνέβη το εξής περιστατικό:

Περπατούσαμε λοιπόν στο κέντρο της πόλης και κατευθυνόμαστε για καφέ… Σε κάποια στιγμή, ο φίλος μου ο Λάμπρος μου ζητάει το τηλέφωνο ενός κοινού γνωστού μας. Του λέω να περιμένει και αρχίζω να ψάχνω τον τηλεφωνικό κατάλογο του δικού μου κινητού. Αφού λοιπόν το βρίσκω ξεκινάω να το λέω στον Λάμπρο. 6 9 4 8….
Δεν προλαβαίνω όμως να συνεχίσω γιατί ακριβώς δίπλα μας περνούσε ένας παππούς. Ο οποίος ακούγοντας το 6 9 4 8 … πετάει την εξής ατάκα:

Ορέ τι καλοί πού είστε, εσείς οι νέοι, στα μαθηματικά. Άκου εκεί 6*9=48… 54 ρε… 54…
Κάπου εκεί ευτυχώς δεν μου έπεσε το κινητό από τα γέλια… Αποφάσισα αμέσως μετά να στείλω στο Λάμπρο τα στοιχέια του κοινού γνωστού μας με bluetooth... και συνεχίσαμε για τον καφέ μας.

5 Comments:

Blogger Κολοκύθι said...

Αυτούς τους παππούδες τους γουστάρω τρελά. Δεν γίνεται να μου ρίχνουν κάθε πρωί έναν τέτοιο στο δρόμο μου?
πφφφ

10:04 π.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

μπα μην το λές... γιατί ποτε δεν ξέρεις απο (παπ)που θα σου ρθει!

10:07 π.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Είσαι πολλά κιλά μαλάκας φίλε. Σύνελθε.

11:54 π.μ.

 
Blogger Andreas said...

Καλημέρα!!!!

12:36 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

ευχαριστώ φίλε μου anonyme... θα ήθελα να σε κατευθύνω στο εξής άρθρο μου ...
και να σε ευχαριστήσω ακόμη μια φορά...

andreas: Ανδρέα φιλε καλημέρα... Ελπίζω και γω να τα καταφέρουμε!

1:07 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home