Τρίτη, Αυγούστου 08, 2006

(Της) Manasu

Κάπου στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής... σε ένα υπέροχο κολπίσκο, ένα beach bar με διαφορετική αίσθηση της "παράλιας" μουσικής... προσδίδει με τις ολόλευκες ομπρελίτσες του μια ιδιαίτερη ομορφιά στην ήδη πανέμορφη περιοχή. Κάτι από Casablanca μου θύμησε να πω την αλήθεια... Δέν ήταν το συνηθισμένο beach bar αλλά μάλλον το κουλτουριάρικο και το σοφιστικέ... Ότι και να ήταν πάντως... πέρασα υπέροχα. Πολύ η παρέα και λίγο το γεγονός ότι οι διακοπές μου τα τελευταία χρόνια ήταν ελάχιστες με έκαναν να το καταευχαριστηθώ...
Καλό χειμώνα λοιπόν θα σας πώ εγώ και καλώς σας ξαναβρίσκω...

7 Comments:

Blogger pascal said...

ΣΚΙΣΤΙΤΣ, ΠΑΤΙΣΤΙΤΣ, ΚΟΡΔΟΜΠΛΑΤΣΙΣΤΙΤΣ

12:38 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

κορδοπλατσαμιστιτς νομιζω ταιριαζει καλύτερα με το κλιμα των διακοπών :PPP

καλησπέρα!

1:49 μ.μ.

 
Blogger fantaxteros ippotis said...

Το σωστόν είναι : σκιστιτς, πατιστιτς, πελεκιστιτς. Αμα μου βρείτε για ποια ομάδα λεγόταν θα σας παραδεχτώ.

12:15 π.μ.

 
Blogger pascal said...

ρε, δεν έχω ιδέα. Για λέγε...

1:11 π.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

ρε fantaxtere δεν μας...

3:31 π.μ.

 
Blogger Παρρησία said...

MANASU...
φετος εκαναν και κατι μπανγκαλοου - εμεινες?

Π

4:24 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

μπα οχι... περυσι ειχα παει μια βολτα... δεν εχω μείνει!!!

6:00 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home