Πέμπτη, Ιουλίου 13, 2006

Τι μου συμβαίνει πάλι;

Τι είναι η αγάπη; Τι μου συμβαίνει;
Ποιός με φωνάζει; Κρυφοκοιτάζει
να δει ποιά μπαίνει να δει ποιά βγαίνει
Γιατί σε νοίαζει; Γιατί σ'ακούω;
Γιατί γυρνάω και σε κοιτάζω;
Γιατί το δρόμο μου αλλάζω;
Γιατί σ'ακούω
Τι μου συμβαίνει... πάλι;

Πότε θα έρθεις; Πόσο θα 'ντέξω;
Πότε θα φύγεις; Δες που μ'αφήνεις...
... και που θα μείνεις; Πώς θα ανθίσεις;
μην με ξεχάσεις, την ζεστασιά μου
και την πνοή μου και τα φιλιά μου...
Τι μου συμβαίνει, Τι μου συμβαίνει;
Τι μου συμβαίνει, Τι μου συμβαίνει;
Τι μου συμβαίνει...πάλι;

Για τι μιλάνε; Πές μου τι λένε;
Γιατί υποκρίνονται, κάνουν πως κλαίνε;
Τι θα πετύχουν;
Πες μου τι θέλεις... Πες μου τι θέλεις
Πες το σε μένα!!!

Τι να συμβαίνει, Τι μου συμβαίνει;
Τι να συμβαίνει, Τι μου συμβαίνει;
Τι να συμβαίνει, Τι μου συμβαίνει;

Ποιά είσαι τώρα; Τι μου θυμίζεις;
ξέρω θα φύγεις, ξέρω θα φύγεις...
κι όμως θα μείνεις, εσύ θα μείνεις...
Τι θα απογίνω;
Πές μου τι θέλω... Πές μου τι θέλω...
Πές μου τι θέλω...
Τι μου συμβαίνει, Τι μου συμβαίνει;
Τι μου συμβαίνει...πάλι;

Αντώνης Χριστουγεννίδης
"Τι να συμβαίνει πάλι;"

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

πάρε τηλέφωνάκι τον φίλο σου.ειναι λίγο αρρωστουλης. μουτς

2:20 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

αχου το μωρέ.... :PPP

καλημέρα σου γλυκια μου!

2:38 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

just fine marla... and you?

5:43 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Γιατί ώρες ώρες γίνεσαι τελείως μαλάκας; Με την καλή έννοια,
αυτά τα έλεγες πέρσι & υποτίθεται ξεπεράστηκαν....

Αλλά πάλι μπορεί να κατάλαβα και λάθος διότι έχω μία άλφα καθυστέρηση (διανοητική & χρονολογική) λόγω παντελούς απουσίας ελεύθερου χρόνου!!!

5:16 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

Αγόραρε!!! ...

time heals they say... but how much have we got left?

12:29 π.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

6:49 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home