Τρίτη, Ιουλίου 11, 2006

Παύλος Παυλίδης - Άλλη Μια Μέρα

"Αερικό"

Σβήνω απ’ την άμμο όλα τα χνάρια
Απόψε που σε κυνηγάνε
Ξέρεις δεν φταίνε τα λιοντάρια
Αν μείνουν νηστικά πεινάνε

Υποταγμένα σε κριτές
Υποκριτές και τους μοιραίους
Κήρυκες που από ουρανούς
Κι από άμβωνες ωραίους

Λένε πως σ’ έφερε ως εδώ
Μαύρο καράβι μέγα πάθος
όμως το ξέρουν κατά βάθος
Αερικό είσαι

Όσοι δεν θέλουν να θυμούνται
Πότε και που αντιστάθηκαν
Ποια τύχη γκρέμισες και βγήκαν
Ποιες φυλακές να μην φοβούνται

Τώρα σε θέλουνε σκυφτό
Τώρα σε θέλουν νικημένο
Ανήμπορο κι υποταγμένο
Για να ξεχνάν’ αυτό που ήταν

Θα ‘ρθει μια μέρα ένα παιδί
Τη μέρα που θα επιστρέψεις
Θα ‘ρθει αυτό πριν το γυρέψεις
Και θα σου πει
Αερικό είσαι


Γνώμη μου: Αποκτήστε το!

6 Comments:

Blogger pascal said...

Αν δεν μου αρέσει, θα στο βάλω ξέρεις πού. Αν δεν ξέρεις, ρώτα τον fantaxtero.

6:33 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

αν δε σου αρέσει στο αγοράζω εγω στη μισή τιμη...

και δεν θέλω μα μου γιατί σίγουρα θα κάνεις κόπια

http://www.archangel.gr (μια γεύση)

9:17 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Το comment αυτό δεν είναι για το
συγκεκριμένο τραγούδι αλλά
για ένα προηγούμενο...

Τί μου θύμισες ρε σύ;
δεν σέβεσαι την κατάσταση μου;

Τεσπα, χάρηκα που κάποια πράγματα μένουν αναλοίωτα...

"και όταν κάποια μέρα ξαναβρώ την ίδια φωνή για να μιλήσω, θα έχεις τη δύναμη να με ακούσεις;"

Περασμένα ίσως, ξεχασμένα ποτέ!!!

9:19 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

δυστυχώς φίλε μου δεν ξέρω την κατάσταση σου... αλλά κουράγιο...

για ποιο τραγουδάκι μιλάς?

9:21 μ.μ.

 
Blogger hopkins said...

cd-άρα!!!

12:26 π.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

8:58 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home