Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2006

Πιστοποίηση

Λοιπόν, από δω και στο εξής αποφάσισα να γράφω ότι μαλακία μου κατεβαίνει στο κεφάλι, έτσι ώστε να μπορέσω επιτέλους και εγώ με την αξία μου πάντα, να κερδίσω τον τίτλο του μαλάκα. Μέχρι τώρα έχω τον τίτλο του χοντρομαλάκα αλλά δεν μου φτάνει. Ήταν απαίτηση ενός φίλου πριν χρόνια να τον αποκτήσω και δεν τον απογοήτευσα. Συγκεκριμένα είχε πει:

-“Όταν θα έρθω να σε δω εκεί στα ξένα πρέπει να μπορώ εύκολα να σε βρω. Γι’ αυτό θα φροντίσεις να αποκτήσεις την φήμη του χοντρομαλάκα. Αν χαθώ, να μπορώ ρε αδερφέ να ρωτήσω που θα βρω τον τάδε (διατηρώ την ανωνυμία μου), ξέρετε … τον χοντρομαλάκα, και όλοι με μια ευχαρίστηση να μπορούν να με στείλουν σε σένα.”

Ε λοιπόν τα κατάφερα. Παραλίγο που λέτε και άγαλμα να μου φτιάχνανε αλλά, είπαμε, δεν τα κατάφερα τόσο πολύ πια.

Μην με απογοητεύσετε σας παρακαλώ είναι ζήτημα ζωής και θανάτου πλέον για μένα να μπορέσω να κερδίσω στη ζωή μου αυτό που πραγματικά μου αξίζει. Να έχω μια πιστοποίηση ρε αδερφέ… “Είσαι μαλάκας; Απόδειξη”

2 Comments:

Blogger pascal said...

Αν θες βοήθεια στο σκοπό σου, μη διστάσεις να ζητήσεις. Αν και νομίζω ότι ο fantaxteros είναι ο καθ' ύλην αρμόδιος επί της μαλακίας.

3:11 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

καλέ μου,
σε καλωσοριζω στον μαγευτικό κόσμο του μονιτορ.Σε περίμενα εδώ και καιρό.Βλέπω ότι γνωρίζεσαι ήδη με τον pascal. Μια χαρά θα τα πας για αν γίνεις μαλάκας σκέτο. Αλλά θεωρώ κι' εγώ ότι ο master στο να διδάσκει τη μαλακία πρέπει να είναι ο φίλος σας ο fantaxteros
σε φιλώ γλυκά

3:48 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home