Τρίτη, Μαΐου 30, 2006

Ίντερνετ...Τί θα γίνει επιτέλους;;;

Οι ταχύτητες του ίντερνετ στην Ελλάδα είναι τραγικές... και τα άτομα σαν και μένα (που σχολιάζουν τις ταχύτητες του ίντερνετ στην Ελλάδα) γραφικά...
Μετρήστε τις ταχύτητες σας φίλοι ιντερνετόβιοι εκεί έξω για να καταλάβετε πλέον για τι κατάσταση μιλάμε...
Πρόσφατα ο internet provider μου είχε την ευγενική καλοσύνη να αναβαθμίσει, σε εμένα τον χρόνια πελάτη του, την γραμμή μου από 384 σε 512... "Εδώ είμαστε είπα, σούπερ ταχύτητα και φθηνααααά..." Μπήκα λοιπόν και γώ ο έρμος (κατ' άλλους καψερός) σε ένα απο αυτά τα site ανα τον παγκόσμιο διαδικτυακό χώρο που μετράνε την ταχύτητα download και upload και τί να δω. Χειρότερα απο 384...
Που δηλαδή να μετρούσα την 384 γραμμή μου... εκεί είναι που θα παιρνα τον υπολογιστή μου και θα τον πετούσα απο το μπαλκόνι... (πιο μπαλκόνι τελοσπάντων).
Κάντε κάτι ρεεεεεεεεεεεεεε!!!! Τόσα λεφτά πληρώνουμε!!!!