Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006

Blogrolling και του παππούς τα βόδια!!!

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς παίδες αλλά εγώ είμαι πλήρως απογοητευμένος από το βλογκρόλλινγ.com

Πρώτον και κυριότερον... Όπως παρατηρήσατε κάτω από τα λινκς μου τις τελευταίες μέρες υπήρχαν κάτι αλαμπουρνέζικα... αυτό ήταν το blogrolling που στο δικό μου το account τουλάχιστον δεν υποστήριζε Ελληνικά. Τώρα δεν υπάρχουν αλαμπουρνέζικα γιατί τα έσβησα. :P

Δεύτερον και ακόμη πιο κυριότερον... Όταν έσπευσα στα support forum της ιστοσελίδας τους, έκπληκτος (ναι ναι) παρατήρησα ένα forum τίγκα στις διαφημίσεις που δεν ενέπνεε καμία υποψία σαπόρτ το οποίο βέβαια εξακρίβωσα και αφού ποστάρισα την απορία μου και την ταυτόχρονη έκκληση βοήθειας… για την οποία δεν έλαβα καμία απάντηση…

Άρα τι blogrolling μας λές ρε μπάρμπα… Βρε Ούιστ!!!
Καλημέρα σας

9 Comments:

Blogger fantaxteros ippotis said...

Βρε ουιστ? Καινούργιο είναι αυτό?

12:55 μ.μ.

 
Blogger Κολοκύθι said...

Καλέ! Καλημέρα!

1:11 μ.μ.

 
Blogger vlacha said...

@matron
Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Εγώ προσπαθώ μια βδομάδα να βάλω ποστ και δεν μπορώ!

@ιππότης
Καλημέρα!:(

1:29 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

@ κολοκύθι

αλλάξαμε επωνυμία βλέπω...άντε ρε καλές δουλείες!!!

@ vlacha

κουράγιο αγαπητή μου!

@ fantaxteros

Βρε Ούιστ!!!

2:12 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

etsi gia na mathenoun orismenoi kai na myalonoun. . . axxxxxxxxx poli to xairome!!!!!!!!!!!!

5:16 μ.μ.

 
Blogger pascal said...

Άκου να δεις φιλαράκι τι γίνεται: με το που γράφεσαι στην υπηρεσία, το blogrolling κοιτάζει το μπλογκ σου. Αν γράφεις παπαριές, σου εμφανίζει αλαμπουρνέζικα.
Σ' εμένα δουλεύει μια χαρά απ' ότι είδες.

7:59 μ.μ.

 
Blogger Giorugosu said...

Δηλαδή με λίγα λόγια ρε Pascal λες ότι ο φίλος μας γράφει παπαριές; και ποιός είσαι εσύ ρε φίλε; Ο μαμιάς της blogoγειτονιάς ή κανένας μπράβος του κυβερνοχώρου;

7:50 μ.μ.

 
Blogger pascal said...

Είμαι τα πάντα- Θρασύβουλας

4:46 μ.μ.

 
Blogger vlacha said...

Πες τα ανώνυμε!!!

1:06 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home