Τρίτη, Σεπτεμβρίου 12, 2006

Τρείς...

Τίτλοι Βιβλίων...






11 Comments:

Blogger vlacha said...

Ανατρίχιασα!!
Τέτοια διαβάζεις;

1:25 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

γιατί καλέ... τι έπρεπε να διαβάζω δηλαδή; Da Vinci και Illuminati; Για διάβασε το πρώτο και πες μου την άποψη σου! (Ελληνικός τίτλος Ιδέ Ο Άνθρωπος)

2:55 μ.μ.

 
Blogger vlacha said...

οκ! Θα το διαβάσω, αν διαβάσεις κι εσύ τους Γιούς του Κάφκα ή έστω τον Σαββατογεννημένο του Μπέργκμαν.

3:28 μ.μ.

 
Blogger Giorugosu said...

τώρα τα ψιλοχάλασες αλλά αφού αυτό είναι το γούστο σου τί να κάνουμε, εμείς και έτσι θα σ'αγαπάμε. Σε σώζει το Silmarillion

6:43 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

@ vlacha
ξέρεις οτι ο χρόνος μου ειναι περιορισμένος. προτιμώ λοιπον να διαβάσω κάτι που ξέρω ότι θα μου αρέσει σιγουρα!!!
το Ιδε ο Άνθρωπος δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα δυο... διάβασε το που σου λέω δεν θα χάσεις!

@ giorugosu
δεν έχω να πω τίποτα... η αγάπη σου μου φτάνει!

8:36 μ.μ.

 
Blogger Giorugosu said...

Ανυπομονώ να δώ τί θα βάλεις στο 2 γιατί στο Νο1 πιστεύω ότι το έχω βρει. Θα σου πώ αν είχα δίκιο όταν το δώ και θα μου δώσεις 100000euro γιατί θα έχεις χάσει το στοίχημα.

11:05 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

σιγα μην ξέρεις... μπορεις να αναφέρεις τις σκέψεις σου εδώ όμως...

11:24 π.μ.

 
Blogger Giorugosu said...

ΟΚ φίλε, you're asking for it! Το Νο1 θα είναι η ΑΕΚ, ή όχι;

5:11 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

θα ειμαι ειλικρινής. δεν εχω αποφασισει ακόμη. ειμαι αναμεσα σαυτη και στην αγάπη μου!

5:13 μ.μ.

 
Blogger Giorugosu said...

I knew it! Αλλά δεν ήθελα να προβώ σε αποκαλύψεις για την άλλη σου αγάπη. Πάντα βέβαια υπάρχει χώρος και για την Druuna εκτός και αν πάχυνε κι'άλλο!

5:21 μ.μ.

 
Blogger vlacha said...

ΑΕΚάρα ομαδάρα οεο....

5:26 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home