Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

Μία...

Ημερομηνία...


8 Comments:

Blogger fantaxteros ippotis said...

Παρόλο που είμουνα σίγουρος για το Νο1 ωφείλω να πώ ότι με εξέπληξε η ζωγραφία σου. Αντε και εις ανώτερα.

11:32 μ.μ.

 
Blogger Giorugosu said...

??/??/?? No Comments! Cheers

11:53 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

@ fantaxteros

ευχαριστούμε αγαπητέ ιππότη... βλεπω επιστρέψαμε

@ giorugosu

γιου γουεαρ δεαρ γκανταλφ!

12:09 π.μ.

 
Blogger Κολοκύθι said...

Δεν έχω ίδεα αλλά κάτι καλό πρέπει να ναι. :-)

12:20 π.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

εγώ εύη μου που έχω ιδέα θα σου πω μόνο αυτό!

Είναι ότι καλύτερο!!!

1:16 π.μ.

 
Blogger Giorugosu said...

of course I was there and I know! τα ερωτηματικά είναι για την αφεντιά μου φακχοουλ!

2:13 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Οι αριθμόσοφοι σου βρίσκουν κάποια σημασία για οποιονδήποτε συνδυασμό αριθμών (να μην σου πω και γραμμάτων που τα μετατρέπουν σε αριθμούς). Γι αυτό σου προτείνω να απευθυνθείς σ'
έναν τέτοιον να σου βρει τη σημασία των νούμερων. Εγώ καταλαβαίνω όσα και οι υπόλοιποι, εδώ μέσα, υποθέτω. Ξέρεις, έχω αρνητικό IQ αλλά ...μην το πεις πουθενά! :-))

7:33 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

αδερφε λυπαμαι αλλα σε έχασα πλήρως... μαλλον το IQ μου ειναι σαν το δικο σου. Μην το πεις πουθενα :)

10:24 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home