Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006

Έτσι μπράβο... να την κάνετε σιγά σιγά...

μπας και μας διαβάσει και μας κανείς... που θα πάει δεν θα χει να διαβάζει ο κόσμος τίποτα καλύτερο, θα κοιτάει που και που και την δικιά μου την μαλακία που θέλω να ονομάζω blog. Σιγά σιγά θα φύγουν όλοι και θα μείνω μόνος μου... μπορεί όχι μόνος μου αλλά με κανα δυο μαλάκες ακόμα... στην τελική τελική θα κάνω 10 blogs με διαφορετικά nicknames κάθε φορά για να νομίζω ότι έχω και αναγνώστες... θα κάνω και σχόλια στον εαυτό μου... μη παρεξηγήσιμα ας ελπίσω... γιατί αν καταφέρω να παρεξηγηθώ με τον εαυτό μου τότε την βάψαμε... άντε να μου κάνω μήνυση μετά... Ένα έχω να πω... δεν ξέρω και πολλά... και δεν τα ξέρω όλα... ξέρω όμως ότι το να τα παρατάς είναι μεγάλη μαλακία... είναι σαν να παραδέχεσαι την ενοχή σου...την ήττα σου... τι και αν ο καθένας κάνει ότι γουστάρει... ο ένας εκφοβίζει μέσα σε εισαγωγικά με τσαμπουκαλίκια, ό άλλος εκφοβίζει χωρίς εισαγωγικά με αγωγές... αφήστε το να δούμε που θα φτάσει... έλεος...
Δεν ξέρω και δεν με νοιάζει και δεν παίρνω το μέρος κανενός αλλά δεν θέλω να βλέπω κάποιους που διαβάζω ή κάποιους που διάβασα να την κάνουν ένας ένας. Όχι έτσι...

PS. pascal πότε με το καλό?


10 Comments:

Blogger country boy said...

Της πουτανας γινεται!

6:12 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

και κάτι μου λέει ότι θα γίνουν ακόμα χειρότερα τα πράγματα!

7:06 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

diladoi emeis pou tha meinoume kai
tha sinexizoume na diavazoume eimaste malakes!!!????
bravo re eisai poli kalos na se kala kai se eyxaristoume ek ton proteron....

7:36 μ.μ.

 
Blogger fantaxteros ippotis said...

Μηπως πρεπει να το αναλυσεις στο fivereasonswhy? Για κανε μια προσπαθεια.

10:19 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

τι εννοεις ρε φανταχτερε γιατι δεν σε κατάλαβα? τι να αναλύσω?

11:52 μ.μ.

 
Blogger fantaxteros ippotis said...

π.χ. 5 λόγοι για να την κανετε σιγα σιγα, 5 λόγοι για να μην την κανετε ή 5 λογοι για να μην μας σπατε τα αρχίδια κλπ κλπ κλπ

2:03 π.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

τους 5 λόγους που είσαι μαλάκας τους ξέρεις ή να στους γράψω?

11:08 π.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Πάντως την υστερία που έχει ξεσπάσει τελευταία δεν την καταλαβαίνω...Τι πάθαμ/νε όλοι? Η μανταλένα παριανός και οι "αποκαλύψεις" της ήταν αιτία ή αφορμή? Μήπως είχαν βαρεθεί οι "παλιοί" κι έψαχναν αφορμή για γκρίνια ή για να την κάνουν με ελαφρά? Γιατί δόθηκε τόση έκταση? Δεν καταλαβαίνω η φτωχή...

12:30 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

τι ψάχνεις αιτίες και αφορμές? δεν ξέρω ούτε με ενδιαφέρει... ήμουν ξεκάθαρος... ειναι κρίμα για μαλακίες να τα παρατήσουν κάποιοι από κάτι που μέχρι τώρα τουλάχιστον τους άρεσε!
απο κει και πέρα είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα αργά ή γρήγορα θα ξεκαθαρίσουν και θα φανερωθούν!

Ps θα προτιμούσα να έγραφες επώνυμα!

1:33 μ.μ.

 
Blogger fantaxteros ippotis said...

Αγαπητε matron και εγώ σε αγαπάω. Οσο γαι τους λόγους δεν χρειαζεται να τους αναφερεις αφου ειμαι σιγουρος οτι ειναι ιδιοι με τους δικους σου.

2:22 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home