Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 03, 2007

To blog είναι για μένα...

Το blog για μένα είναι ένα τετράδιο… χωρίς εξώφυλλο… χωρίς ετικέτα μαθητή… Ένας χώρος στον οποίο μπορώ να εκφραστώ… να γράφω σκέψεις μου αλλά και ανοησίες μου. Nα μοιραστώ με όλους σας αλλά και με κανέναν, μια χαρά μου, μια λύπη μου, μια βλακεία μου, μια σοβαρότητα μου…
Να γελάσω με αυτούς που νομίζουν ότι είναι ανώτεροι χωρίς λόγο, που αφήνουν στο περιθώριο αυτούς που δεν έχουν «επίπεδο»… και με αυτούς που θεωρούν τους εαυτούς τους κατώτερους… και μεγαλοποιούν τον κάθε Σάκη της Ελληνικής blogoσφαιρας. To blog για μένα είναι ένα τίποτα… Δεν το έχω ανάγκη… όπως και αυτό δεν έχει εμένα… είναι όμως κάτι που μου αρέσει… και μέχρι να απογοητευτώ πλήρως… θα συνεχίζω όπως μου αρέσει… Σ’αρεσει δεν σ’αρεσει…

Ps… Πάρε πάσα Giorugosu

4 Comments:

Blogger If...ιγένεια said...

Δεν έχω πρόβλημα, συνέχισε.. ;p

6:30 μ.μ.

 
Blogger ? said...

αμα αξίζει 12 χιλιάρικα μάλλον το έχεις ανάγκη :-)

6:33 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

@ιφ... γένια :P ευχαριστω...
@νίκοςκ.: αν μου βρείς που να το δώσω για τόσα... το σκοτώνω λέμε :-)

6:38 μ.μ.

 
Blogger Giorugosu said...

Έχω ήδη απαντήσει εν μέρει στο 5 reasons. Μου φαίνεται δεν με προσέχεις... Ως συμπλήρωμα συμφωνώ και με τα δικά σου λεγόμενα.

11:48 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home