Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007

Μπάουερ, Γκρίσομ, Σκόλφιελντ ... και του πουλιού το γάλα

Λοιπόν... από που να ξεκινήσω... Mετά από μια συνέχεια πέντε σεζόν με τον Τζάκ Μπάουερ και το 24 ώρες αποφάσισα να γίνω μυστικός πράκτορας και να αναζητήσω δουλειά σε αντιτρομοκρατικές οργανώσεις ανά τον κόσμο. Έχω μάθει κάθε κόλπο στο κουρμπέτι και είμαι σίγουρος ότι θα αντεπεξέλθω σε κάθε δυσκολία. Εξάλλου όλα απ την ζωή είναι βγαλμένα γιατί να μην τα βγάλω πέρα.

Αν τώρα αναγκαστώ να καταλήξω σε κάποια εγκληματική ενέργεια, να φάω δηλαδή κανέναν ξώφαλτσα και να plant the evidence για να ενοχοποιήσω κάποιον αθώο (καλό το plant the evidence έέ;;;) τότε μάλιστα έχω ένα πλεονέκτημα τρομακτικό έναντι του αδερφού Τζάκ. Κουβαλάω στην πλάτη μου 6μιση σεζόν CSI (Crime Scene Investigation) και πρέπει να ξέρετε ότι ο Γκρίσομ δεν αστειεύετε καθόλου... όχι παίζουμε. Από ιατροδικαστικές γνώσεις ώς και τι πρέπει να αποφεύγω για να μην με πιάνουν έχω μάθει.

Τώρα βέβαια άν έρθω αντιμέτωπος με τον μεγάλο Γκρίσομ δεν ξέρω αν θα γλιτώσω, αλλά μην ανησυχείτε δουλεύω και ως προς αυτό. Prison Break λέγεται και λογικά την έχετε ακουστά. Και να σκάβω μαθαίνω και να βγάζω απο την μέση περίεργους και να αποφεύγω δυσκολίες.... Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ...

Α και που είστε... που και που πετάω κιόλας παρέα με τον φίλο μου τον Πετρέλι από το Heroes!!!

10 Comments:

Blogger vlacha said...

Την επόμενη Παρασκευή θα έχω στα χέρια μου τον πρώτο κύκλο του Prison Break!!!! Είναι καλό; Το έχεις δει;


Υ.Γ. Ο Γκρίσομ είναι τέλειος!!!!

11:40 π.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

ε τι λεμε τώρα!!!!

2:21 μ.μ.

 
Blogger Giorugosu said...

Mr Isaac?
Όλα καλά & όλα ωραία αλλά πιστεύω στο τέλος θα καταντήσεις Desperate Housewife!

3:54 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν υπάρχει πρόβλημα που να μην το λύνει ο Matron maya σε 24 ώρες και παράλληλα να σκάβει για την ελευθερία καθώς τον περιμένει ο Θάνος Πετρέλης για να πετάξουν μακριά

9:43 π.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

έχει ο Θάνος Πετρέλης υπερφυσικές ικανότητες??? :P

11:32 π.μ.

 
Blogger loretta said...

Χεχε, τελικά υπάρχουν και άλλοι πυροβολημένοι, δεν είμαι μονη μου στον κόσμο των σειρών...

12:27 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

για πες για πες... μήπως μας έχει ξεφύγει τπτ?

2:25 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

an esi mporeseis na petaksi i na skapseis egw tha katsw na mou kopseis to xeri...an pote vretheis se sfti ti thesi tote pare til tin parea tou abrouzi na soy eksasfalisi kanena tzet kai to filo mou ton maikl na sou kanei to sxedio kai ton tropo ilopoiiseis giati allios tha se fai i marmaga....
me agapi tiranoulis!!!!

4:55 μ.μ.

 
Blogger vlacha said...

Ζήτω ο Τυρανούλης!!!

11:26 π.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

vlacha for ever....
telika esena se paw poli kai tairiazoume poli.....
ippoti tin vapsate!!!!
tiranoulis...

3:45 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home